Hogyan válaszolj meg egy hozzád beérkező ajánlatkérést?
Azzal, hogy regisztráltál hozzánk, és megerősítetted email címedet, profilod megtekinthetővé vált minden felhasználó, és minden az oldalra látogató ember előtt.
Tehát ha valakinek szüksége van egy szakemberre/szolgáltatóra, és a keresőben megadott paraméterek alapján Téged is ki tudunk listázni számára az adott munkára megfelelő szakemberek között, akkor ő már ajánlatot is tud kérni Tőled :-)
Neked már csak meg kell válaszolnod ezeket az ajánlatkéréseket!
Hol látom, ha új ajánlatkérésem érkezett?
Amennyiben valaki ajánlatot kért Tőled, azt azonnal elküldjük a regisztrációkor megadott email címedre, de amennyiben nem tudod egész nap az emailedet figyelni, arra is van megoldásunk! Egyszerűen előfizethetsz SMS szolgáltatásunkra (ezt a profilodon belül az “Előfizetések” fülön belül teheted meg), és így egyből SMS-ben is értesülsz arról, ha valaki ajánlatot kér Tőled.
De természetesen a profilodon belül is láthatod, ha új ajánlatkérésed érkezik.
Hogyan tudom megválaszolni az ajánlatkéréseket?
Egy ajánlatkérést 2 féle módon tudsz megválaszolni.

1. Amennyiben az ajánlatkérés részletei alapján, úgy gondolod alkalmas lenne számodra a munka, és szeretnéd elvégezni, akkor az ajánlatkérő ügyfél elérhetőségeit pár kattintás alatt megszerezheted.
Először kattints az “Ajánlatot adok” gombra a kapott emailben.
Majd miután a link átvezetett az oldalra, csak nyomd meg a “Kérem az elérhetőséged” gombot, és már fel is keresheted az az ajánlatkérő ügyfelet
Ezután már nincs más dolgod, mint a megadott elérhetőségeken felkeresni az ajánlatkérő ügyfelet, hogy tudjatok egyeztetni a munka részleteivel kapcsolatban! :-)
2. Ha valamilyen okból kifolyólag nem tudod, vagy nem szeretnéd elvállalni az adott munkát, egyszerűen kattints a “Nem érdekel az ajánlat!” gombra, majd válaszd ki, hogy mi az oka annak, hogy most nem szeretnél ajánlatot adni.
A hozzád eddig beérkezett ajánlatkéréseket (azokat is, amiket nem tudtál elvállalni) a profilodba belépve, az “Ajánlatkérések” fülön belül találod.
Chat